onsdag, juni 18, 2008

a wish to be a big cactus with the pink flower on it

Mycket tidig onsdag. -natt.
Idag (nu talar jag om tisdag som idag) har jag gjort absolut ingenting.
Andats & ätit. Det är allt.
Dragit ihop lite smutstvätt jag vill ha rent innan midsommar.
Midsommar... det blir så att jag är på Ivö tillsammans med mina föräldrar under midsommar.
Jag har tackat nej till ungefär 4 andra grejer. Men jag orkar inte. Jag blir så trött.
Dessutom blir jag ännu mer trött av en massa fulla människor. Inte för att jag tror att Någon på Ivö kommer vara nykter, MEN det är enklare att gå in & vara ifred där.

Eeerr... jag vill gå ut & röka. Det ska jag nog göra också. Alldeles snart.
Snaaart...


HAHAHA, Anders är det finaste alltså.

charlie don't surf - - säger:
oh.. senare idag spelar sverige mot ryssland
charlie don't surf - - säger:
HUR KÄNNER DU INFÖR DETTA?
Espling säger:
Inför ryssland sverige?
Espling säger:
Ptja.....
Espling säger:
HELLRE DÖD ÄN RÖD!! UT MED DESSA OKRISTNA SATANS AVKOMMOR UR ALPERNA! STRYK SKA DEM HA!
Espling säger:
Alla minns vi vad som hände sist Ryssen var på käften mot Sverige.
Espling säger:
Just det, då kom Karl den XII och högg huvudet av varenda pojkebarn i hela västryssland.
Espling säger:
Och vad gjorde ryssarna?
charlie don't surf - - säger:
HAHAHAHAHAHAHHAHA
Espling säger:
Just det, de sprang.
Espling säger:
Det är fan det enda dem är bra till.
Espling säger:
Spritluktande jävla tedrickare....
charlie don't surf - - säger:

(L)
Espling säger:
Men jag känner väl inget speciellt så, hoppas sverige vinner, liksom.





Nu ska jag gå ut & röka sen ska jag minsann försöka sova. Mhmm!
Godnatt & hej & då.

Inga kommentarer: